Sandra - Colins mamma

ETT ONT!

Kategori: Familjeliv

Idag är allt bara jobbigt. Colin gallskrek timmtals inatt. Vi har vaggat, gett alvedon försökt med mat och glass. Han är verkligen helt förstörd. Han får inte i sig mycket och det är verkligen hämskt att se honom så dålig! Jag har legat på kanten till Colins säng hela natten (då jag sovit) har jätte ont i axlar, armar, överallt. Huvudet vill jag inte ens prata om! Klev upp nu för att få en chans att äta frukost. Christian ska sova längre idag för han tog Colin till två inatt sen byttes vi av senare igen. Jag får liksom inte plats i sängen nu.

Ville ligger och gnisslar. Ska gå och kissa honom när jag ätit för nu är jag helt förstörd. Det är tur att vi är två. Men endå blir det lite tid över till annat när han är så ledsen. Hoppas verkligen inte den här natten blir lika. Ska jobba klockan tre idag. Det är liksom en okej tid men imorgon. 7-21 = två matlådor. Det är värt pengarna. Gärna en sån dag än massor med korta igenligen. Men vart tog alla nätter vägen?





Stackars stackars!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: