Sandra - Colins mamma

Fullt upp!

Kategori: Familjeliv

Morgonen började halv sju. Då vaknade hela familjen. Jag skuttade in i duschen medans grabbarna mös i sängen. Vi åt massor med god frukost tillsammans innan vi gick till bvc klockan halv nio. BVC tanten sa att Colin var väldigt mycket före i utvecklingen. Kan lika mycket som en normal 1åring och var mycket duktig i tal och allt annat. Det var mycket ovanligt att ett sånt litet barn kan så mycket. Han vägde 7500g och var 72 cm lång.

När vi var klar så mötte vi Sofia. Tog en långpromenad som avslutades på waynes. Kollade stan och gick hem till henne. Så fint hon har. Hoppas verkligen att jag får hälsa på fler gånger. Hann komma hem och lägga Colin i sängen då min farmor ringde. Gick över dit och fikade. Min faster och kusin var där med. Vi kom in på ämnet bilbarnstol och jag berättade att det var rea på babyproffsen. Fick skjuts dit. Pratade med mannen som har det och han visade andra barnstolar och jag hittade verkligen den som passar oss bäst. Åkte till konsum för att hämta ett paket på posten. Ni får se senare vad det innehöll. Tog en sväng på barnens hus också för att kolla bilstolarna.

Nu är vi hemma och Colin har sovit en timme. Har ätit middag och ätit lite godis till idol. Colin badade innan han somnade. Han sitter i baljan och håller i duschen, böjer sig fram och försöker ta tag i strålen och stoppa den i munnen. Ser superkul ut. Haha..

Nu får ni se lite bilder för sen ska vi mysa mer. Imorgon ska jag vara modell igen. Passar mig för jag är ju så snygg. Colin ska ju ha en snygg mamma. Han ska inte behöva skämmas över mig.











Mina killar, mitt allt <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var så lite.. jo de är bara bra hos oss! :)

    2010-09-23 | 06:13:52
  • Linda säger:

    glömde skriva namn..

    2010-09-23 | 06:14:18
    Bloggadress: http://liiiindanilsson.blogg.se/
  • Maria säger:

    Då har man röstat på din fina blogg :)

    Ha en bra dag:)



    Kram

    2010-09-23 | 11:25:52
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg
  • Fröken M säger:

    hihi... han är ju pytteliten, söt och väldigt smart ! Min 10 kilos klump han kan ju inte sitta själv utan vingla runt ;)

    2010-09-23 | 12:38:12
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: