Sandra - Colins mamma

Hemma från jobbet

Kategori: Familjeliv

Har haft en helt okej kväll på jobbet. Är rätt stolt över migsjälv. Slutade nio, bytte om och gick hem. Hemma matade jag Colin och sövde honom. Stekte på en hamburgare och det tog bara 40 minuter. Ska dricka lite kaffe tillsammans med älsk innan jag ska sova. Börjar sju imorgon bitti. Jobbar till 21 och har bara 30 minuters rast. Likaså på söndag. Då hinner man inte se mycket av familjen. Har man tur är Colin vaken imorgon kväll annars så får jag inte träffa honom förns på måndag nästa gång.

Mina arbetskamrater är så gulliga. De säger till mig så fort de ska vara lediga att jag ska ringa pfv och säga att jag vill ta deras turer. Dom vill hälst ha mig där och det värmer i hjärtat.



Blev helgens blogg hos min syrra med. Haha grattis till mig :D

Kommentarer

  • Darksess säger:

    Grattis! :) Syns att ni är systrar. Så fina båda två.

    2010-09-24 | 22:41:40
    Bloggadress: http://www.darksess.com
  • Mammabea.se säger:

    Så fin du är!

    2010-09-25 | 00:40:10
    Bloggadress: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här: