Sandra - Colins mamma

My drug

Kategori: Familjeliv

Att göra min son och mina syskon lyckliga är det jag lever för. Deras lycka är som en drog för mig. Jag lever på det jätte länge. Idag har jag varit en snäll storasyster och jag mår toppen av att umgås med dom som förr när jag bodde hemma. Var först med David på Alfons & Milla. Det var samma avsnitt som gick på tv när jag var liten, det var nog jag som var mest uppspelt i hela biosalongen. Han gillade det, första gången han var på bio, knattebio. Var hem i 30 minuter och gick tillbaka till stan och hämtade upp mina systrar Emmy och Jessica. Vi såg lillifee. Den var jätte söt! Den hade bara fått en 1:a i betyg men den passade perfekt för småbarn. Inte sådär sorglig som tex lejonkungen. Riktigt lätt att förstå och hänga med i.

När jag kom hem var jag ensam ett tag. Diskade och plockade lite innan promenadisarna kom hem. Vi har lekt tills nu och ätit korvstroganoff & druckit kaffe. Har faktiskt fuskat och druckit cola till maten idag. Imorgon tar jag nya tag och ska försöka ta en springrunda innan frukosten imorgon. Ska göra smoothie. Åh nu ska jag bli riktigt fit. Blev så insprieread av biggest looser. Kan dom gå ner 9kg på en vecka så kan jag! Imorgon smäller det!



Brorsan



Systrarna

Har ni tur så kommer det en film imorgon. Håll utkik!

Kommentarer

  • SYSTER säger:

    Åh vad roligt för dem! Båda var superglada när de kom hem! Hoppas vi kan ses imorgon, kanske sooola? :)

    2010-09-13 | 00:26:51
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: