Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Idag satt jag här för Colin sov när jag vaknade. Fick sovmorgon. Då vaknade han samtidigt som Tess frågade om jag skulle med på en runda. Jag gick in i sovrummet till pappagrisen och satte honom i vagnen för att dra oss mot stan. Han ta en halv fika med. Tess hade med båda sina två underbart söta barn. Jag blir helt sjukt kär i hennes bebis Neo som bara är 1 månad. Verkligen mini. Tagit lite fina bilder som ni ska få se senare. Ska ut och springa lite nu innan middagen tänkte jag. Sen blir det en hemmakväll.

Kom tillbaka lite senare så ska ni få se lite fin fina bilder. Kanske en liten bebis med. Om jag lär mig vattenstämpla. Lägger inte ut bilder på andras barn. Men alla bilder som läggs ut här är mina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: