Sandra - Colins mamma

Shoppat

Kategori: Familjeliv

Haha, idag fick vi oss ett gott skratt allihopa när folk gör sig ännu dummare än dom redan är! Men nu har jag äntligen sagt mitt som folk så länge sagt åt mig att göra. Så nu kanske man får sova på nätterna iallafall.

Har iallalfall varit i valbo och handlat lite till mig själv och till min son. Jätte fina saker. Har nackspärr idag så det är inte superkul. Det skrev jag klockan 16.00

Nu är klockan 22.03 haha..
Har ätit god mat och Colin har somnat. Vi ska äta glass och mysa nu ett tag. Ska försöka muta till mig att få se ensam mamma söker. Såg inte det i söndags eftersom jag var i huset och så när jag kom hem kollade killarna på valvaka.

Imorgon är det bvc klockan nio sen ska jag träffa Sofia :D Bilder kommer imorgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: