Sandra - Colins mamma

Stör mig..

Kategori: Familjeliv

Sitter på golvet och stör mig på folk som låssas vara kompisar. Ringer ibland bara för att ha skvaller. Vill ses och vara med på saker bara för att kunna ha något att snacka om. Sånna tål jag inte. Har blivit utsatt för en under en lång tid nu och så kommer hon nu när det brinner. Ringer som en idiot mm. Jag skiter i allt sånt. MMMM säger jag bara. Sen stör jag mig på alla andra skitsaker som händer nu. Jag blir liksom knäpp av alla idioter som finns överallt och som bara vill förstöra sånt som är bra bara för att man inte kan skaffa sig ett eget liv och typ är avundsjuka på vad vi har. Riktigt elakt!

Samtidigt sitter jag och njuter av att mitt liv går frammåt och min tjocka tid är över. Träffar massor av gammla klasskompisar som är så sjukt feta. HAHA såg en på maxi idag. Alla är jätte tjocka och jag blir smal. Grattis till mig. Ni andra kan guppa i takt. Jag gillar er inte iallafall!

Annars har Tess och jag gått med vagnarna till maxi och Citygross idag. Så duktiga vi är!!

Kommentarer

  • Tess säger:

    hahahahaha ;) din reaktion idag när vi såg henne. Haha de va så kul!

    2010-09-20 | 19:16:21
    Bloggadress: http://wooop.blogg.se/
  • Mammabea.se säger:

    Haha hämnden är ljuv ;)

    2010-09-20 | 21:41:50
    Bloggadress: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här: