Sandra - Colins mamma

Trött

Kategori: Familjeliv

Idag är jag trött. Trodde det var mitt i natten när Colin vaknade men det var halv sju som vanligt. Det är bra att han sover 12 timmar i sträck nu. Då får han flytta in i sitt rum nästa vecka. För då ska vi köpa dom sista möblerna till sovrummet sen är allt tip topp här hemma. Ont i öronen har jag idag med. Ska luncha med födelsedags"barnet" idag, Tess. GRATTIS!! 

Haha, Colin älskar att kolla på fåret shaun. Han säger BÄ BÄ BÄÄÄÄ BÄ BÄÄ!! och pekar. Vi leker ofta tack och varsågod. Han ger mig jag säger tack. Sen ger jag och säger varsågod så säger han tack. Titta där! säger han också ofta. Han är så duktig. Fortsätter han såhär kommer han att prata rent till han fyller 1 år.

Nu ska vi gå runt i fönstren och vinka och säga HEJ HEJ! Det är superkul tycker Colin. Ibland har man tur att se en bow wow och brurum också.




Kommentarer

  • Fröken M säger:

    nä, det är klart att man inte kan sätta dem där och gå iväg, men viggo är ju stadig ii kroppen så det funkar oftast bra att sätta honom i gåstolen så sitter han där och roar sig själv ganska långa stunder :) Super skönt när man har något man behöver fixa med !

    2010-09-21 | 10:21:01
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • Tess säger:

    Tack hjärtat! Synd att Neo plutt är sjuk idag.

    KRAAAMIS

    2010-09-21 | 10:39:44
    Bloggadress: http://wooop.blogg.se/

Kommentera inlägget här: