Sandra - Colins mamma

Trött, tröttare, tröttast!

Kategori: Familjeliv

Jobbade över till 21.40 eller ja vi raporterade länge och sen fick jag göra allt idag. Jobbade med en helt handikappad tjej. Satt typ bara framför tvn och suckade. Är helt slut jag jobbade över ena rasten hade helt enkelt inte tid att ta rast. Sen stannade jag och pratade med nattpersonalen Sofi ett tag. När jag kom hem hade min underbaring förberett kvällsfika med rostade mackor och kaffe till arga snickaren. Sen har jag suttit i duschen tills jag fick värmeutslag. Nu ska jag sova för att klockan 06.00 är det upp och jobba igen. bara 14 timmars!

Skriver mer imorgon.. Godnatt

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    kan det vara så att lilleman tycker ljusen är roliga att leka med ? ;) ha en bra dag !

    2010-09-27 | 08:51:44
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: