Sandra - Colins mamma

Trött

Kategori: Familjeliv

Var ner till stan och fikade/åt med Johanna. Vi hann iallafall ses en timme innan jag skulle träffa min syster. Vi gick tillsammans hem till Yenny. Jag lekte med Colin medans hon blev sminkad. Kollade på Aristocats tillsammans med hennes söta son. Måste köpa den, alla filmer ska jag köpa till Colin så jag kan kolla själv. Blev kvar där rätt länge vi fikade och umgicks. Tog en promenad till Willys och handlade middag. Det blev hemlagad pizza, supergott!

Nu sitter vi i soffan. Colin somnade för 10 minuter sedan och mina ögon svider. Ska iallafall vara vaken en liten stund till för att kolla tv och plocka i köket. Hatar att vakna till ett diskberg. Imorgon ska jag på bio hela två gånger. Med tre av mina syskon. Tar lillebror på Alfons & Milla först. Sen går jag med tjejerna Emmy & Jessica på Lillefee. Ska bli skönt att göra något tillsammans med dom igen.

Vad sa du? Vart ska Colin vara då? VA?! Vart ska Colin vara då? HAN HAR EN PAPPA SOM TAR HAND OM HONOM DYGNET RUNT! Så ni behöver inte fråga. Han har en pappa, världens bästa pappa. Så sjukt trött på alla som frågar vart Colin ska vara när jag ska göra någonting han inte ska med på.. Tar andra pappor inte hand om sina barn eller vadå? Aja..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: