Sandra - Colins mamma

25 April

Kategori: Familjeliv

Ja snart är April slut och sommaren närmar sig med stormsteg. Vilket underbart väder vi har! Har dock sovit bort hela dagen och inte varit ut mer än på ballkongen. Ska nog ta mig en runda senare. Är så sjukt trött just nu, på onsdag är jag vid liv igen. Igår var vi hem till mamma på trerätters. Fick massor av påskägg hela familjen. Fin fina saker.

Jag tog lite bilder på trollet när vi var hem till pappa i lördags. Dom är inte superbra men förhoppningsvis har vi en lite snabbare kamera snart. Har tjatat om det länge men jag har ju inte tid att läsa mig till vilken jag ska köpa. 
                                  
                                  
                                  
                                  
                                   
                                  
                                                                   Mitt lilla ögongodis!

Kommentarer

  • Annica H säger:

    Fina bilder! =)

    Hoppas ni har det mys i detta underbara väder! =)

    2011-04-25 | 15:57:34
    Bloggadress: http://detallradjupaste.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men att han ser ut som en liten casanova, hur söt som helst. Han kommer nog bli en riktigt liten poppis bland tjejerna.^^

    2011-04-26 | 14:00:13
    Bloggadress: http://silversixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: