Sandra - Colins mamma

Brunch

Kategori: Familjeliv

Imorse kom jag hem kvart i åtta från jobbet, däckade direkt. Vaknade strax efter elva och kunde inte somna om. Mös med grabben lite innan vi gjorde oss klara för att gå ut. Tog oss till Mocca, älsk bjöd oss på brunch. Den bestod av: Äggröra, bacon, prinskorv, västerbottenpaj, rostat bröd med sylt och någon mer gegga, fruktsallad, smothie, juice och sist men inte minst amerikanska pannkakor. Tog en runda på stan efteråt för att göra av med lite av det vi stoppat i oss. Colin somnade på vägen hem så nu ligger vi och halvsover i sängen.

Om en stund ska jag iväg och få lite färg i skallen. Känns så bra. Vill inte ens se mig i spegeln nu för jag tycker utväxten är så ful. Kommer bli toppen. Skönt att håret har vuxit ut en del iallafall. Saknar det långa och ska spara ut det igen. Ska dock hålla efter lite mer nu så det inte blir så slitet. Ikväll blir det thaimat och sen blir det en till natts jobb. Kommer att bli bra det, hoppas att jag "vi" får sitta ner mer än sammanlagt 5 min på 10 timmar inatt iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: