Sandra - Colins mamma

Sista April

Kategori: Familjeliv

Ja då har April månad kommit till sitt slut. Det kommer firas med god mat och familjemys innan det blir ett arbetspass. Annars blir det nog bara en cykeltur idag. Lite städning. Tråkigt att det alltid är vinterkallt ute när det är valborg. Det gör mig inte så mycket längre, känns inge viktigt att "fira". Det var ju påsk nyss och kasen brinner ju inte förns två timmar efter Colins sovtid.

Just nu sitter vi och myser i soffan. Mitt lilla hjärta äter lite välling och rullar runt i soffan. Det vankas till innebandymatch ser det ut som. Undra om jag har turen med mig, annars brukar Colin oftast vinna.
                              
                              
                                                              Bilder jag tog alldeles nyss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: