Sandra - Colins mamma

Godmorgon lördag

Kategori: Familjeliv

Colin vaknade åtta idag. Kändes tidigt eftersom han vaknat tio de senaste dagarna. Ska börja dagen med en morgonpromenad. Kanske handla något gott till älsklingen. Efter det blir det lite hemma mys och på eftermiddagen tänkte jag bjuda hem mig själv till min syrra. Hon flyttar ju nu i helgen och jag vill gärna se hur dom bor, Colin med. Annars vet jag inte vad som händer idag. Det är väldigt tråkigt väder, grått och ett par plus. Hade gärna varit utei i ett solväder och ätit glass med dom bästa men det får väl vänta ett tag till. Annars är jag lite småsur över att posten kommer till oss så sent på em. Hann ju inte få vår avi på tvn innan dom stängt för helgen. Så nu får vi snällt vänta tills på måndag. Det är inte hela världen men dom kunde ha ringt som det sto på beställningen istället för att vänta en heldag med att skicka ut en avi på posten. Resten av posten var dock supertrevlig! Nyaste MAMA tidningen och en paket fullt med ansitktsprodukter.
                                 

Kommentarer

  • Becca säger:

    sv: Kanoners :D hihi..

    Va händer denna lördag? Allt bra idag?

    Underbart att höra fågelkvitter dock lyser den

    utlovade solen med sin frånvaro.. hihi..

    2011-04-02 | 13:25:42
    Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/
  • Tina - Minnas mamma säger:

    Haha, vilka fina brillor!

    2011-04-03 | 12:01:51
    Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
  • felicia - 19 år och mamma säger:

    vilken härlig bild! min lilla fick solbrillor när hon var 2 veckor! hon såg för skön ut =)

    2011-04-03 | 18:16:32
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: