Sandra - Colins mamma

Härlig dag

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade Colin klockan tio! Var upp och fixade lite sen gjorde C goda mackor till brunch. Tog på mig springkläderna och gick hem till pappas hus. På vägen stannade vi och tittade på grävmaskiner och barr. Tallbarr och tallar, granbarr och granar. Granens barr är korta, sitter ett och ett. Tallens barr är långa, sitter två och två. Duktig min lilla kille Tack vare moraträsk. Har lekt massor med Jessica och David. I min lekstuga har han varit en hel del också. Plockat med hinkar och prylar. Fantastiskt skönt med gräsmatta. Önskar vi hade vårat eget lilla med en tomt, helst igår. Ska banne mig ha mig ett fast när sommaren är slut så vi kan vara en liten bit på vägen iallafall. Nu har vi promenerat hem. Colin somnade med min pippidocka i vagnen. Ska snart väcka honom när middagen är klar.

Ikväll ska C bort en sväng så vi blir solo. Ska nog ta en till promenad innan Colin ska sova. Så underbart väder ute. Vår termometer står på 23 grader och då har inte solen kommit till den sidan av huset ännu. Livet leker och jag får sån grym motivation till att springa bort badringen nu så jag kan bygga massor av muskler.
                                                   
                              Min lilla racerbebis. Idag är han klädd i KTM t-shirt. Roligt att intressen kan 
                              ligga i generna. Sport, bilar och framför allt motorsport har han ärv av 
                              pappa och av mig... De blå ögonen.
     

Kommentarer

  • Emmy- Mamma till Jack och Link säger:



    Ja sol och värme! Man kan börja leva igen :)

    2011-04-17 | 18:57:03
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: