Sandra - Colins mamma

Långfredag

Kategori: Familjeliv

Idag fick vi sovmorgon till halv tio av min lilla plutt. Helt underbart, har städat, diskat och duschat innan vi gick ner till statioen för att möta Colins kusiner. Handlade lite på vägen hem. Colin somnade i vagnen och sover fortfarande. Jag och älsk har haft vår mystimme med fika och V. Det är vår siesta. Ska väl ta oss ut efter att Colin har ätit. Annars vet jag inte riktigt vad som händer innan jag ska till jobbet halv nio.

Igår cyklade hela familjen till ica maxi. Handlade lite mat och jag köpte blommor på blomsterlandet, under tiden handlade killarna en fotboll på barnens hus. När vi kom hem gick grabbarna ut och spelade fotboll, lämnade en påskbukett till Colins farmor medans jag lagade faijtaspizza. Direkt efter maten åkte C till en vän och vi till Johanna. Fick smaka lite påskmat och göra tipsrunda. Åkte hem och la Colin. Min syster var barnvakt en timme så jag åte tillbaka en stund. Hade somnat på stört om det inte hade varit för grannarna som hade röjparty hemma och sen snyftkalas utanför mitt fönster.
                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: