Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Imorse busade vi massor i Colins rum. Efter frukosten tog vi en promenad till stan. Träffade min syster och tog en runda på bikbok som hade halva priset på allt i butiken idag. Jag hittade en jacka men C tyckte inte den var fin så jag struntade i att handla. Nu är vi hemma och Colin sover. Jag ska snart sno ihop lite våffelsmet.

Läste på en av tidningarna här om dagen om att B-vitamin räddar hjärnan. Inte konstigt att mitt huvud inte funkar då. Det är ju det som är felet i mitt blod att det inte kan ta upp B vitamin. Ska ringa om det men jag orkar sällan sitta och vänta samtal. Har så mycket annat att göra. Imorgon kanske. Märks att kroppen reagerar. Psykiskt så svävar jag på moln, allt är perfekt. Men yrsel, ont i magen och grym trötthet är jag riktigt trött på nu. Igår kräktes jag och idag har jag röda märken på magen.

Kommentarer

  • Me and My Baby Dolls säger:

    Usch, låter inte alls kul.... Vad kan det vara för röda mrärken? Allergi?

    2011-04-07 | 13:51:41
    Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se/
  • i min lilla lilla värld säger:

    Får du aldrig spel när han inte äter??

    2011-04-07 | 13:54:37
    Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här: