Sandra - Colins mamma

Work

Kategori: Familjeliv

Nu är jag hemma från jobbet. Härligt att sluta tidigare på lördagar. Dock är inte mina grabbar hemma som jag saknar så. Ska ta tag i tvätten snart och fundera på middag. Undra om det är min tur att laga idag? Ikväll blir det nog lugnt även om jag är grymt sugen på en utekväll med min man. Tända lite ljus och mysa i soffan funkar ju också. Sen måste jag ju säga att jag önskade att det snöade nu istället för regna. Nu kan väl det här eviga depp väder gå över till ljusare tider. Inte ens bocken lyser upp Gävlem så onödigt att bränna upp den innan jul. Det finns ju folk till allt.

Åtta små tomtenissar, superfin ljuslykta mamma kom förbi med förra veckan.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Skönt att sluta tidigare, jag jobbar hela helgen men valde att kompa dom två sista timmarna idag. Vad jobbar du med?

    Jättefin lykta!

    2011-12-03 | 16:08:56
    Bloggadress: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: