Sandra - Colins mamma

Fredag

Kategori: Familjeliv

Tidig morgon här hemma. Halv sju tassade jag upp och gick iväg till friskis. Spinning medel var det även idag. Gud så ont jag hade i rumpan redan från förra gången. Det gick bra och blev massor med svettig. När jag kom hem vaknade Colin så vi åt frukost och hoppade på pappan. Har städat, duschat och fixat mig nu. Killarna är ute på vift men 2 timmar känns så långt. Nu vill jag att dom kommer hem! Senare kommer mamma, Emmy min farmor och Ville hit och fikar. Ikväll blir jag däremot solo ett par timmar. C ska på bio men inte gör det mig något. Hoppas alla får en bra dag trotts all snö.

Kommentarer

  • BajsMalins Oseriösa säger:

    Men så stor han blivit! Lite annat än i somras! ;) Och fan så kul med träning. Funderar på att börja jag med snart.



    sv: Fjärde dagen utan nu så att jag tror inte att det behövs någon kortisonspray :D

    2011-02-25 | 13:27:41
    Bloggadress: http://bajsmalins.blogg.se/
  • Jennie, Livet, vardagen och familjen säger:

    sv: Ja här är allt bara bra :) hoppas allt är bra med er med :) kram och ha en mysig fredag!

    2011-02-25 | 16:46:20
    Bloggadress: http://jenniesays.blogg.se/
  • Tova säger:

    åh, jag älskar friskis & svettis, måste bara uppdatera mitt kort där bara :P



    Oh ok! Är hans pappa asiat då eller? Gud vad härligt om ni skulle flytta dit, vi drömmer lite ibland om att fara till Hong Kong en längre tid eftersom min sambo kan jobba där... fast jag vet inte riktigt vad jag skulle pyssla med :P

    Kramar

    2011-02-25 | 21:21:30
    Bloggadress: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här: