Sandra - Colins mamma

Fredagsmys

Kategori: Familjeliv

När vi hade ätit lunch kom min farmor och hund över. Ville var nyklippt och jättefin! Fikade lite och lekte. Tog en runda på stan tillsammans. Stod i kö i 20!? minuter på konsum nian bara för att en seg fet gråhårig tant inte hittade streckkoderna på varorna och kunde inte bläddra i bladen med priser. Vi hade bara 2 st framför också. Väl hemma hade mannen min gjort en potatisgratäng och marinerat fläskfilé. Lekt moraträsk och ätit middag. C gick på bio. Då kom mamma och Emmy. Dom har varit här sen dess och Colin somande efter ett tag. Nu ska jag själv hoppa ner i min säng. HAHA såg ni företen på let´s dance? Han Alexander var utklädd till sjöman och dansade på så mycket att han blev sjösjuk! Här är bilder på Colins fredagsmys:



Majspuffar och vatten framför moraträsk. På sista bilden sjunger han: MERA MOOORA!

Kommentarer

  • Josefin -Happy Days- (tävling pågår) säger:

    Oj vad segt att stå så länge i kö o en kort kö dessutom. Hehe jo jag kikar Let´s dance, roligt sjömannen vart sjösjuk, hahaha! Nu fortsätter programmet efter uppehållet, ska kika vidare.



    Önskar en härlig helg, stor kram!

    2011-02-25 | 22:28:26
    Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays/
  • Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    oj vilket soffmys! sötnosen!



    sorry för väldigt sent svar gumman!

    men ja jag längtar också till vår och sommar!



    hoppas ni haft en toppenhelg!

    kram kram

    2011-02-27 | 14:44:07
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: