Sandra - Colins mamma

Jobb

Kategori: Familjeliv

Igår kväll gick jag över till Johannas granne på spelkväll. Hade superkul, vi var åtta st och spelade sällskapsspel. MEN jag trodde jag skulle avlida när jag vaknde kl6 imorse. Jobbdagen var lång men det funkade 14 timmar avklarade.

När jag kom hem så var det lugnt och tyst. Colin sov och hade varit superglad hela dagen. Det var diskat, städat och fint, mat fanns att värma. Nu har vi kollat solsidan och krupit ner i soffan för att se ett avsnitt V innan sängen väntar. Åh vad jag älskar min man.

Kommentarer

  • Lotta, mamma till Lucas säger:

    Men vad härligt det låter! Sällskapsspel är ju så roligt! =)

    2011-02-07 | 09:34:41
    Bloggadress: http://sotnosenattol.blogg.se/
  • Liw- mamma till Mait och mini i magen säger:

    Vilken härlig kväll att komma hem till! 14 timmars pass är ju inte att leka med...



    Hoppas veckan startar bra!

    2011-02-07 | 12:08:40
    Bloggadress: http://liwetetochvardagen.se

Kommentera inlägget här: