Sandra - Colins mamma

Måndag

Kategori: Familjeliv

Kände mig riktigt seg imorse när jag masade mig iväg till jobbet. Väl framme så var jag lite piggare. Jobbade på till strax efter klockan två. Fick då äntligen gå hem till mina grabbar. Åh vad jag saknade Colin, hade ju inte sett honom sen lördags kväll. Min farmor, Ville och Alice kom förbi med paket till Colin. Han fick två par tjocktröjor med tillhörande byxor och en till tunnare tröja med Alfons Åbergmärke. Efter det har vi försökt roa Colin, tagit ut pappersinsamligen, som resten av hamilton också gjort idag. Ett berg upp till taket med kartonger och ätit middag. Grabben sover i sin nya starwarspyjamas och vi har en maskin tvätt igång. Ska sova tidigt så jag orkar inte träna fast jag borde. Aja, nu ska jag försöka blogga lite mer. Hoppas att min telefon kommer tillbaka från lagningen snart så jag kan mobilblogga dagar som denna.
Hur har er helg varit?

Kommentarer

  • Liw- mamma till Mait och mini i magen säger:

    Helgen har varit bra, lite körigt då jag inte orkar lika mycket som tidigare och Mait orkar mer och mer... En dålig ekvation.



    Jobbar du lika hårt hela veckan?

    kram

    2011-02-07 | 22:27:07
    Bloggadress: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här: