Sandra - Colins mamma

Skraplotter

Kategori: Familjeliv

Varje gång jag står i kassan i en affär och ser chansen att bli miljonär hänga där på en lina så har jag svårt att  låta bli.Jag tror ni vet vad jag menar, jo trisslotterna. Hur lockande är det inte att känna känslan av att nästan vara miljonär. Ett par trisslotter i veckan blir det allt. Jag har funderat på att skrapa på nätet men det har aldrig blivit av. Någon storvinst har det dock inte blivit heller, men då blir det ju mer lockande att testa igen. På en lagom nivå vill jag också tillägga. Spelhemsidorna ökar och även lotterierna. Har länge funderat på att gå med i postkodslotteriet, vem vill inte stå där i tv och plocka upp en check full med siffror? På sidan lotterispel kan man hitta bland annat triss, miljonlotteri, postkodslotteri och mycket mer. Kika in och se. Nej nu ska jag skrapa mina triss!


Vill du veta mer om olika lotterispel? Gå in på www.lotterispel.se och titta.

Kommentarer

  • Mikkki och Milo 9 månader säger:

    Har också svårt att motstå dom när dom hänger där..

    2011-02-05 | 20:39:14
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/
  • Nize säger:

    Vi är med i postkodslotteriet. Fick iaf 300kr i vinst därifrån. Alltid nått :)

    2011-02-06 | 10:41:47
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv
  • Tina säger:

    Jag brukar också köpa dem, och ibland vinner jag faktiskt med. Inga storvinster förvisso, men alla vinster är ju roliga ändå, tycker jag.

    2011-06-28 | 10:44:59
    Bloggadress: http://www.trisslotter.net/

Kommentera inlägget här: