Sandra - Colins mamma

Colin är förkyld

Kategori: Familjeliv

Igår fick Colin sagta men säkert feber. Blev pigg när vi åt på restaurangen men sen var det täpt på kvällen. Han kom upp fem minuter medans sprayen verkade sen fick han lägga sig igen. Känner att det är superviktigt att inte tänja på gränserna när det gäller att sova i hans säng. Hur sjuk han än är så kommer han sova bättre i sin säng. Är man orolig kan man själv sova i hans rum. Imorse vaknade han 06 men stoppade in nappen och så fick han sova till åtta. Vi har lekt med alla hans nya leksaker. Han gillar allt! Efter en sen frukost har han somnat och jag ska springa några vändor med pappersinsamling till soprummet. Annars blir det nog en innedag för att inte bli sjukare.

Igår gjorde jag något dumt. Jag skar kakor på en plåt med pizzaskärare. Slant till då jag tog i så hårt jag bara kunde. Resultatet blev jätte djupt jack i tummen. Kom massor med blod, kände hur jag bara ville svimma men mannen som skulle fånga mig i sina armar stod ju i duschen. Lindade runt massor med plåster och tejp. Det blödde igenom åt alla håll men jag linda på till slut verkade det sluta. Jag har inte vågat tagit bort allihop men ska väl göra det sen. Jobba med blod går toppen men mitt eget gör mig knäsvag.





Lite kalasbilder. Colin tyckte om den här tårtan. Det var päronsmak på den. Skönt att den gick hem för det gjorde varken prinsesstårtan eller bakelsen han fick på sin födelsedag.

Kommentarer

  • Hanna Skattberg säger:

    - varsågod(:

    2011-01-23 | 18:21:07
    Bloggadress: http://hhannaskattberg.blogg.se/
  • Camilla säger:

    Vilken härlig tårta :)

    2011-01-23 | 20:29:07
    Bloggadress: http://lacamela.blogg.se/
  • Tina 22 år - gravid vecka 37 säger:

    Stackars Colin som är sjuk .. :(



    Ja, visst är det jobbigt att läsa om allt gott folk äter i andras bloggar? Hehe! Man blir så himla sugen!

    2011-01-23 | 21:00:12
    Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: