Sandra - Colins mamma

FREDAG

Kategori: Familjeliv

Kunde inte sova inatt sen hamnade Colin i vår säng av någon knepig anledning och bestämde sig att ligga med rumpan på mitt huvud. 06.30 bar det av till jobbet. Fick jobba med någon dryg vikarie som inte gör ett S K I T. Hade superkul med ordinariepersonalen iallafall. Dom pratar hela tiden om att de vill att jag kommer och jobbar likaså chefen. På vägen hem såg jag en supersöt flicka som åkte pulka förbi. Ååh vad jag saknar min son sa mitt mammahjärta. Och tre minuter senare, vem möter jag? Jo min son och sambo med pulka. Så söta som gick och mötte mig utan att förvarna. Vi tog en promenad. Efter det har vi tvättat och C har lagat thai satay till middag. Nu sover grabben och jag har startat datorn för första gången idag. Har hunnit tagit lite bilder på Colin med. Han har dansar loss till robyn idag. Kanske ni får se filmen senare.



Hur har er dag varit?

Kommentarer

  • JosephineWestling - Mamma till Vira säger:

    Svar: tack så jätte mycket gumman.. ;)



    kram

    2011-01-07 | 22:49:16
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Hanna - mamma till ღNeoღ säger:

    sv: neo är 2,5 år nu i slutet av januari. ^^ tiden går på tok för snabbt. hur gammal är colin?

    2011-01-07 | 23:06:05
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se
  • Liw säger:

    VIsst är det få saker som gör en så glad som att möta barnet efter en dag på jobbet. Det gör det värt att vara hemifrån :-)

    Trevlig helg!

    2011-01-08 | 02:23:19
    Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
  • Josefin -Happy Days- säger:

    Visst är det häftigt det där med arvsanlag, det kan ju nästan bli precis hur som. Jag har själv gröna ögon med lite brunt inslag o min man blå. Sonen hade blå tills han vart 5 år, då skiftade de om till mer brunt o är idag melerade. Dottern har däremot ganska klarblå ögon så de kommer nog så förbli. :-)



    Får passa på o önska er en härlig helg!!

    2011-01-08 | 08:22:46
    Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här: