Sandra - Colins mamma

Kisskiss..

Kategori: Familjeliv

Kisskisskiss.. säger Colin när han sitter på potten, min lilla plutt. Dagen har varit lugn vi har bara lekt oss genom dagen. Imorgon börjar en ny vecka och det är dags för öppna förskolan. Colin kommer tycka det är så kul att träffa alla. David ska med också. Nu kollar vi solsidan och tar det lugnt. Funderar på att lägga mig snart är så trött på alla som är så avundssjuka på det jag har och den jag är så de måste trycka ner en. Kan inte folk göra annat än att missunna dom som har det bra? Omoget, jag kommer aldrig sjunka så lågt iallafall.


<3

Kommentarer

  • Jennie, Livet, vardagen och familjen säger:

    det låter inget vidare, att det finns så omoget folk. Tråkigt att dom inte kan ta hand om sina egna liv istället.



    Kram

    2011-01-16 | 21:49:59
    Bloggadress: http://jenniesays.blogg.se/
  • miss A säger:

    Lilla vän...omogen var ordet. Får mig att tänka på en tjej som utalar sig om vissa flickvänner. Fast hon knappt vet vad dom heter har hon full koll på att dom är "bottenskrap", flamsiga damer som står och stampar och går ner sig.

    Omoget var ordet

    2011-01-29 | 18:37:01

Kommentera inlägget här: