Sandra - Colins mamma

Långtråkig dag

Kategori: Familjeliv

Idag har vi haft det jätte tråkigt. Jag har burit ut sopor, lagat lunch och diskat. Annars har vi bara slöat och jag känner all energi bara spritter i mig. Endå har jag inte någon motivation att gå ut ensam. Colin sover nu iallafall och jag hoppas att han sover hela natten. Han har ju skippat att sova middag två dagar i rad plus att han somnade två timmar senare än vanligt igår. Imorgon ska jag träna annars blir det nog bara att vara hemma. Ta en promenad och Colin inte har feber.

Min tumme var rätt ok men har laggt om den nu ush så det såg ut. Verkar bli en bra läkning men lite mer än under halva nageln är sår. Nu ska jag bara kolla lite tv sen sova så det blir en ny dag. Det borde vara olagligt att ha såhär tråkigt!

Kommentarer

  • Tina 22 år - gravid vecka 37 säger:

    Avundsjuk ska du inte vara :) Du har ju redan fått uppleva det! Det är jag som ska vara avundsjuk, hehe. Men det kanske man inte är längre när man ligger där i stundens hette och har skitont... ;-)

    2011-01-23 | 21:10:41
    Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
  • sara - mamma till wilda säger:

    Hoppas ni får en roligare dag idag

    2011-01-24 | 09:00:00
    Bloggadress: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här: