Sandra - Colins mamma

Slapp

Kategori: Familjeliv

Nu har vi lagt Colin och bakat bröd. Jag har ju en sån maskin som bakar. Man häller i lite mjöl och sånt sen piper den när brödet är färdiggräddat. Kollade familjen annorlunda som alla andra. Det är sån trevlig stämning i familjerna och alla är så mån om varandra. Själv vill jag inte ha så många barn eftersom jag vill ge mina barn allt dom vill ha. Kan jag inte det då blir det inga fler. Så är nu läget med Colin. Även om han är helt tokig i andra barn och står och petar på tvn och blir superlycklig så fort det är en bebis där så får han vänta på att bli storebror.
Vi har kollat 16 and pregnant också. Crille har blivit ett riktigt freak av det. Jag tror att det påminner honom om hur underbar dagen då Colin kom ut till oss var. Nu ska jag sova för imorgon börjar jag 08.00.

Colin smälter in i alla filtar i sängen. Han har sån rolig stil när han sover. Pyjamasen fick han av sin farfar i julklapp. Kan erkänna att vi inte känner igen honom när han har den. Vi har aldrig klätt honom i babyblå förr. Inte i ljusa färger heller. Vi har kört på tuffa kläder med massor av färg redan från början. Så nu efter 1 år äger han sitt första klädesplagg med babyblå färg.

Kommentarer

  • ♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥ säger:

    Jo det är det jag har tänkt att köra. Har inte börjat en med det. men får hoppas att det ger resultat fram över. Ska börja spela det 5 dagar i veckan fram över.

    2011-01-03 | 22:49:23
    Bloggadress: http://viktenskabort.blogg.se/
  • Beatrice säger:

    joda de är bra ?:)

    2011-01-04 | 05:21:35
    Bloggadress: http://beahedvind.blogg.se/
  • Miranda- Mamma till Mille säger:

    Oj vad skönt..HAn vaknar inte på natten heller?



    KRam på er

    2011-01-04 | 07:20:15
    Bloggadress: http://mirandaostblom.blogg.se/
  • Josefin -Happy Days- säger:

    Vad duktig han är som redan lärt sig göra kullerbyttor, vilken fart det måste vara på din lille buse. ;-)



    Jag var precis lika dan med att skaffa barn förresten, älskade att bara ha en att skämma bort o var nöjd så. Det tog 5 år innan längtan efter syskon kom. Därför han min son fylla 6 innan han fick sin lillasyster. :-)



    kram!

    2011-01-04 | 18:06:08
    Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här: