Sandra - Colins mamma

9 Juni

Kategori: Familjeliv

Då är det redan 9 juni och precis en månad kvar tills jag fyller år. Eller jag har slutat fylla år. Det gjorde jag när jag fyllde 20 och fick barn. Nu blir jag hela 22, gammal som gatan. Jaja jag är iallafall 21 en månad till. Idag ska jag märka Colins kläder då vi äntligen fått hem lappar med rätt namn. Senare ska jag på brandutbildning. Inte lika varmt ute idag men det gör ingenting.

Alla i Gävletrakten! Den 16 juni ska jag ha me&i klädvisning hemma hos mig. Det är vist rea så om ni vill komma och titta, handla eller bara fika så får ni gärna det. Osa senast den 12 juni.

Kommentarer

  • Beatrice, mamma till skrutten Robin säger:

    Åhh va kul :) Då måste jag definitivt prova den :) Har ni några roliga planer inför helgen då?

    2011-06-09 | 10:58:28
    Bloggadress: http://beabofink.blogg.se/
  • Viola, 22-årig tvåbarnsmamma säger:

    Ja bvisst känns det inte som att man "behöver" fira de födelsedagar som kommer efter tjugo?! ;) Fast kalas är ju alltid kul förstås :)

    2011-06-11 | 20:22:59
    Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här: