Sandra - Colins mamma

Bingo

Kategori: Familjeliv

Bingolotto är nog det enda bingospel jag någonsin testat. Har aldrig vunnit någon storvinst och inte heller träffat någon som vunnit, vist är det konstigt då de lottar ut så mycket vinster varje vecka. Eller så kanske det bara är ett tecken på hur stort just bingospel är och hur många som spelar det flitigt. Det finns ju flera sätt att spela bingo på exempel i spelhall. Har sett det många gånger på film och tv, det skulle jag vilja testa. När någon sitter där framme och rullar bollar. Lotto varje vecka, tänk att vinna alla miljoner eller varför inte bilbingo? Just bilbingo hör jag många åker iväg och spelar ibland. Verkar festligt sådär. Alla sorters spel ökar allt mer på internet, finns typ hur många sidor att spela bingospel och liknande på nätet. Jag litar dock inte på internet spel ännu, har liksom inte råd att börja spela. Kommer väl att bli beroeende. Bingolotter i all ära när det är något speciellt och en triss ibland. Kanske man ska kolla in någon bingosida och provspela lite bingospel när man ändå talar om det. Någon annan som spelat bingospel eller liknande på en bingosajt? Eller kanske vunnit en bil på bingolotto?

Kommentarer

  • carola säger:

    Hej..



    Jag har vunnit 5 000 kr i presentkort på bingolotto och suttit i soffan:)

    Min dotter var barntävlingen på kroners tid, fick sitta och välja låda..



    Kram

    2011-06-05 | 00:31:31
    Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: