Sandra - Colins mamma

Jag lever

Kategori: Familjeliv

Till middag åt vi lax i ugn med chilisås och rivna morötter. Kändes ungefär som om jag var till himmlen. Längtar till frukostgröten och mättnatskänslan jag kommer få imorgon. Sötsuget gör sitt. Jag är så otroligt sugen på allt gott vi har hemma så jag kryper snart ur skinnet.

Tidigare idag tog hela familjen en promenad. Det var inte så vårigt ute idag. Kallt som tusan men skönt att få luft och jag älskar att gå ute. mycket folk som stannar och säger att Colin är söt, vagnen är fin och att han är Cool. Faktiskt flera st varje gång och jag blir så stolt. Gå bredvid världens finaste man som är min och världens finaste lilla pojk som vi gjort. Väl hemma tog jag och Colin ett bad sen middag. Nu sover lillen och mannen är på vift. Jag slöar men ska nog sova. Ska ju sova mig smal också.

                               

Kommentarer

  • Emmy- Mamma till två små grabbar <3 säger:



    Jaså är det sova man ska göra för att bli smal? Det förklarar ju saken, jag har inte sovit en hel natt på två år...

    2011-03-15 | 21:03:38
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/
  • Malin Sundin - hobbyfotograf säger:

    aw vilken sötnos!



    RE: tack så mycket :)

    2011-03-15 | 22:39:57
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: