Sandra - Colins mamma

Onsdag

Kategori: Familjeliv

Igår tog vi en runda på stan. Handlade dyra gardiner för 800kr?! Colin fick också en fin skjorta till påsk. Träffade mormor över en fika. På vägen hem svängde vi in till pappa och där bjöds det på dubbelfika med massor av trevlig släkt och folk. Fick springa hem med Colin och vidare till jobbet. Igår lärde han sig ett nytt ord, jacka. Han svarar när man frågar om han kan säga ord. Jättesöta skatt!

Idag vaknade jag åtta. Låg och snurrade till nio. Då vaknade C också. Vi hann gå upp och äta frukost innan Colin vaknade tio. Hann aldrig iväg till öppna förskolan. Idag ska jag stryka och sätta upp nya gardinerna. Kolla runt lite på nätet också efter en matta till vardagsrummet. Äntligen vet vi hur vi vill ha det så vi kan handla hem allt. Det kommer att bli så fint här hemma. 
                                

Kommentarer

  • Sandra - Blivande mamma <3 säger:

    Det är riktigt svårt. Och nu, har jag fått höra av pappan (som inte alls är delaktig längre) att jag INTE får byta namn för att jag har skrivit ut det så länge. Har skrivit det sen jag fick reda på att jag väntade en flicka i vecka 17.. Ska han få bestämma sånt? Nej. Han är rädd för vad folk ska säga om jag ändrar mig..

    2011-03-30 | 10:55:09
    Bloggadress: http://dolcesandra.blogg.se/
  • Liw- mamma till Mait och mini i magen säger:

    Shit det var dyra gardiner :-)



    ja, HM är för mig typ jävulen av könskläder. Jag blir så arg och framförallt blir jag så arg på de föräldrar som inte fattar vad de gör mot sina barn, ja främst flickor, när de går på deras kampanjer och klär ut dem till vuxna. De stjäl en bit av deras barndom. arg



    Kram

    2011-03-30 | 11:15:05
    Bloggadress: http://www.liwetochvardagen.se
  • Me and My Baby Dolls säger:

    Söt han är!!!

    2011-03-30 | 21:18:55
    Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se/
  • Erika säger:

    Ouch, gardiner är dyrt!

    2011-04-01 | 21:32:41
    Bloggadress: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här: