Sandra - Colins mamma

Ont i huvudet

Kategori: Familjeliv

Mitt huvud vill inte samarbeta alls idag. Det är väl mitt fel så får skylla mig själv.Kan dock tro att den är sugen på socker och godsaker som jag levt på hela tiden innan. Det första jag tänkte när jag vaknade var att jag skulle prova något annat. Så fort jag ställde mig på vågen var det värt det. 51,3 till 50,1. Då kan man kämpa lite till för att försöka behålla det här sen. Snart ska jag dricka mitt morgonkaffe och njuta av den enda koppen. Jag som dricker 4:a annars.

Världens vildaste barn har däremot hållt igång sedan sju. Moraträsk, rivit sönder lampan ännu mer, han har försökt tejpa ihop den med. Nu slåt han på sin dator och river ut sidor ur en almenacka. En promenad ut i solen står på schemat idag. Önskar man kunde få lite jobb också men det verkar inte se så ljust ut eftersom mina lasdagar snart är uppnådda och då får man inge mer jobb. Tur att jag har sommaren kvar. Vad ska man göra sen då, pensionera sig?

Kommentarer

  • DONKEN- Vince & Isas Morsa säger:

    eller plugga eller se till att få ett redigt jobb. och massa timmar. och ett extrajobb i värsta fall. Nu finns det ju fler än för 2 år sen iaf. :) allti nåt ju.

    pöss!

    2011-03-15 | 10:44:47
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Fin blogg :)

    2011-03-15 | 10:58:32
    Bloggadress: http://xmisssunshine.blogg.se/
  • Linda-Blivande Mamma säger:

    Hihi okej, gud underbart väder här idag verkligen!Så det blir BM idag sedan en tur till torp=)

    Skall inhandla en ram bland annat=)

    Vad skall du göra idag då?

    2011-03-15 | 11:15:18
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här: