Sandra - Colins mamma

Sol

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade vi till strålande sol. Våren kanske är här på ett vänster endå. Åt mysfrulle och kollade lite moraträsk innan vi tog oss ner till stan för att möta min farmor och framkalla. Då gick det ju tydligen inte från min hårdisk så jag fick köpa ett usb och lägga över bilderna hemma hos dem. Fick lite fika och Colin busade runt. Gick tillbaka till stan igen för att framkalla. När jag står där så dyker min man upp och överraskar. Han hade gissat att jag skulle dit. Handlade med oss donken hem. Mötte två av mina systrar med.

Nu sover Colin och vi kollar V. Ska snart till jobbet. Hade gärna stannat hemma med mina grabbar. Blir ju lite ovisst vad som händer om tvn kommer och jag inte är hemma. Kanske C måste hjälpa och bära och Colin lever rövare. Går nog bra om det väl händer. 
                              
                              
                                              Myskläder och lite KO-KAAR sådär på kvällen.

Kommentarer

  • Becca säger:

    sv: Bara kanoners lite trött bara!! :) Men va fan de är ju fredag imorgon :D veckan har gått otroligt fort.. hihi.. Har du några planer för helgen?? :D

    2011-03-31 | 18:03:23
    Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/
  • Mammas Dagbok ♥ GRAVID säger:

    Hej!

    Nu har jag fått i ordning på min nya blogg. :)

    Meddelar alla jag har på bloglovin lista nu. Så detta blir ett massutskick.



    Hoppas allt är väl med dig!



    Kram

    2011-03-31 | 20:21:08
    Bloggadress: http://mumsdiary.blogg.se/
  • lotta Mamma till Elvira säger:

    Då är det lika bra att ringa oh prata med dom.



    OJ! shit....då hinner dom knappt börja innan dom slutar ju!



    Det ligger vid polhem, ett stenkast bort bara.

    Och jag kan rekomendera det varmt, iallafall om det är samma personal som jobbar nu som när jag praktisera där.

    Men det ska det nog vara.



    2011-03-31 | 22:36:50
    Bloggadress: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: