Sandra - Colins mamma

Frånvarande

Kategori: Familjeliv

De senaste dagarna har jag varit rätt frånvarande i bloggen. Haft mycket för mig mest hela tiden tycker jag. Idag har jag lämnat Colin, städat, strukit, märkt exakt alla Colins kläder med sånna lappar, lagat lunch, haft min farmor och vovve hemma på fika, fixat mig och hämtat trollis, hem fixat mellis och bytt kläder på pojken, iväg till bussen med oss, varit med mormor i valbo, hälsat på Colins morfar på jobbet och träffat Colins mormor i stan. Hela kvällen har flytit på snabbt och varit jättemysig. Nu sitter jag och kollar lite bilder och fixar i datorn.

Livsglädjen är på topp och jag känner verkligen viljan att komma någonstans drar i mig. Även om de flesta motgångarna kommer nu så känner jag endå ett pirr i kroppen. Migrän, illamåeende, ont i nacke och rygg och känner mig typ ful och fet. Självkänslan och självförtroendet stiger varje dag. Jag hade mitt mål, polishögskolan den 15:e september. Misslyckades men ser endå att 2012 ska bli mitt karriär är. Min familj gör mig stark. Allt som tidigare var i botten, jag växer som människa samtidigt som Colin växer ur kläderna. Utan er Christian&Colin hade jag inte varit den glada Sandra jag är idag. Tack för att ni finns ♥
        

Kommentarer

  • Ida säger:

    Härligt inlägg !

    Polisskolan hade vart häftigt kan jag tänka mig, men det går ändå! Jag hoppas också 2012 blir ditt år.. =)

    2011-09-21 | 15:19:32
    Bloggadress: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: