Sandra - Colins mamma

Besök

Kategori: Familjeliv

Imorse gjorde vi oss klara för en dag på leklandet. När vi kom dit fick vi inte komma in eftersom det var alldeles för mycket folk där inne. Gick istället in på rusta och handlade en matta. Sen åkte vi till kvantum mm för att handla lite mer. Efter lunchen kom min farmor hit och strök sängkappan. Mormor kom förbi en sväng och sen hämtade min lillasyster mig för att åka till två av mina andra småsyskon. Efter att ha pussat på dem åkte jag hem igen. Maten stod på bordet som vanligt och efter det fick vi en gäst. Emma kom över med massor av gott fika. Har suttit och pratat i några timmar och jag känner ett inre lugn. Är så tacksam över att jag har så fina vänner som ställer upp.

Matdagboken skippar vi idag för jag tappade räkningen efter 3 winerbröd typ..

Kommentarer

  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    okej. åk dit tidigt och börja köa innan öppning, så ni kommer in. för det kommer vara mycket folk.

    2012-01-05 | 08:20:52
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Mamma-På gott & ont säger:

    Vilken lyx med någon som kommer hem och stryker ;)

    2012-01-05 | 09:11:44
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: