Sandra - Colins mamma

23

Kategori: Familjeliv

Idag blir jag hela 23 år. Jag hade som sagt kalas igår för lilla släkten. Jag fick då massor av presentkort, blommor, balkongmöbler och id smink startpaket. Idag har jag fått triss, en fin lunchdejt med min underbara sambo, blommor och en ring. Den passade perfekt på vänster ringfinger så där får den sitta. Det är en ring som är i samma serie som mitt underbara halsband jag fick förra födelsedagen.

Annars har jag jobbat hela dagen. Min lillasyster och hennes vän kom förbi i butiken med bakelser och sjöng både på svenska och franska. Efter jobbet åkte vi på husvisning. Colin ville inte gå tillbaka till bilen. Han var ju hemma nu liksom? Haha underbara unge!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Grattis i efterskott!

    2012-07-11 | 17:03:36

Kommentera inlägget här: