Sandra - Colins mamma

Lördag

Kategori: Familjeliv

Idag har vi varit i stan. Jag skulle prova jeans men det finns inte ett enda par i hela Gävle i min storlek. Fick snällt frysa i mina shorts på vägen hem också. FIck med mig en skinnjacka och en superfin stickad tröja. Min syster kom förbi och hälsade på som sen gjorde oss sällskap till affären. Mötte svärmor på gården så vi snackade läänge innan vi gick in igen.
 
Colin har cyklat hela dagen. Det enda han vill göra också, superbra att han tycker om att vara aktiv. Han har också blivit lite lillgammal av sig. Idag på affären sa han:
- Ska vi köpa coca cola till maten Colin?
- Nej mamma! Det räcker nu. Nu går vi och betalar..
Sen gick han snällt till kassan min lilla gobit. Nu ska jag bara invänta att han somnar sen blir det till att krypa ner och sova. Imorgon ska vi njuta extra mycket för på måndag ska jag jobba igen. Hoppas för guds skull att jag hittar något att ha på benen tills dess, haha.
 
Igår kväll hade jag och min sambo myskväll. Han gick till affären och handlade godis och cola till mig. Jag åt så jag fick ont i magen. Samtigit så tog jag bort alla hemsidor med bantningsmat och tips på min dator. Jag är liksom nöjd nu. Inget av mina bantningsknep har gett resultat alls.Det har tagit tid men nu ligger jag på -22 kilo. Nu ska jag bara träna lite muskler, kondis och försöka bli av med all "lös hud" runt magen. Sen har jag flera gånger funderat på bröstförstoring också. Jag är liksom platt, den storleken jag har nu på min bh är mindre än vad jag hade på min allra första. Från C till AA är stor skillad. Känner mig liksom okvinnlig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: