Sandra - Colins mamma

SOL

Kategori: Familjeliv

 
Eller ja, två blå fläckar på himmlen och torr balkong kan verkligen få en på glatt humör. Det är 16 grader och förhoppningsvis blir det lite varmare. Jag kan nämligen bara ha shorts, för att.. VÅGEN VISAR NEER! 22 kilo sammanlagt och jag gör absolut ingenting. Det bra är att jag blir så satans snygg det dåliga är att jag faktiskt blir väldigt lätt. Hoppas att jag kan skaffa mig massor av tunga muskler men endå bli lite smidig om jag ska läsa till polis nu då.
 
Idag ska vi hämta ut 150 bilder från midsommar och vår furuviksutflykt som är på framkallning. Det kommer bli så bra. Jag har nämligen bestämt att jag ska köpa upp ett gäng med "barn" album och fylla dem med bilder på alla upplevelser som Colin är med om som han kan ta fram och visa när han berättar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: