Sandra - Colins mamma

Söndag

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade min solstråle halv sju. Han fick ta in dvdn i sitt rum så en timme till låg han och kollade i sin säng. Efter det har vi storstädat och tagit en långtur med cykeln. Handlade lite och gick hem. Efter lunchen fick Colin baka. Hallongrottor gjorde han. Jättefina som står och kallnar medans han sover middag. När han vaknat ska vi nog cykla iväg till en lite större, roligare lekpark en bit bort. Det är så underbart att vara ledig. Älskar söndagar, tänk om jag kommer in på skolan jag sökt i höst. Då kan jag bestämma helt själv hur jag vill lägga upp min dagsplanering. Mycket mer tid till Colin och nöjen. Efter två år har jag ett kontorsjobb 7-16 måndag till fredag, ledig på alla röda dagar. Jag vill, vill, vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: