Sandra - Colins mamma

Jordgubbar

Kategori: Familjeliv


Lite jordgubbar såhär till big brother är toppen. Jag är verkligen helt galen i jordgubbar. Synd att sommaren inte verkar komma alls. I söndags var det så underbart väder och sen blev det kallt. På fredag ska det bli fyra grader och snöblandat regn, den 1 Juni?! Riktigt deppigt faktiskt. Annars rullar livet på. Jag kollar hemnet hundratio gånger om dagen, jobbar massor, Colin har kommit på att man kan ligga och asgarva i tre timmar extra innan man somnar så numer somnar han 22-23 vilket betyder att jaginte hinner starta datorn på kvällarna. Mina fötter är lika skadade som vanligt. Ska lägga om såren och börja springa morgon och kväll igen för att bli piggare. Hoppas att allt är bra med er där ute. En vacker dag ska jag sätta mig och svara på alla kommentarer. Kul att ni tittar in och att siffrorna på följare stiger. Som sagt, Sandrahupdate på instagram så får ni dela min vardag lite mer.

Kommentarer

  • Emma säger:

    oj vad sent Colin somnar. ÄR de som han trotsar eller? Sover Colin fortfarande middag?

    Hoppas de blir bättre med dina fötter.

    kram

    2012-05-31 | 06:03:26
    Bloggadress: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Sant!

    Casper får bara dricka vatten, mjölk och juice.. absolut inge saft eller läsk. Glass får han oftare då det är varmt ute, men inge godis eller chips för hans del. Han hinner med allt senare i livet.

    Jag tror det är bra att inte äta sånt inför barnen, för äter inte vi det så vet han inte vad det är.



    Hoppas ni får en toppen dag!

    2012-05-31 | 07:58:44
    Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/

Kommentera inlägget här: