Sandra - Colins mamma

PEPP

Kategori: Familjeliv

Klockan tre inatt vaknade jag av ett sug efter att få springa. Hade så mycket spring i benen att jag inte somna om förns halv fem. Klockan ringde kvart över sex. Träningskläderna på och ut i solen. 5,5 km på 30 minuter. Helt underbart att bara köra slut på sig. När jag kom hem körde jag ett styrkepass. Då vaknade Colin och vi åt en välförtjänt frukost tillsammans. Efter en dusch och lite lek bar det av till förskolan. 1km med Colin på ryggen altså 11 kilo plus sen en rask promenad en km till till jobbet. Där står jag ju hela dagarna och sen hem. Efter lite middag i magen tog jag med Gabbi på en runda i fridhem, rask promenad eftersom vovven var med. 7km på en timme. Hejja oss! Nu har jag bara hunnit landa i sängen och vill genast ut igen. Även om jag har en extrem pollenallergi med både kli i halsen, rinnande ögon och kliande kropp så kör jag stenhårt. Har lyckats två dagar iallafall. Vem vet hur det är imorgon?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: