Sandra - Colins mamma

Vad hände?

Kategori: Familjeliv

Plöttsligt så händer det alltså! Jag vägde mig nyss och har gått ner hela två kilo sen i onsdags. Hade gett upp det där med vikten och endast tänkt på att bli lite mer hälsosam. Nu är det lite svårt att få till det. Mina hälar är sämre än jag trodde. Helt skinnflådda och variga. Måste försöka hitta på något man kan göra inomhus för att träna motionen. Har också planer på att skaffa mig en kettlebell att köra övningar med. Motivationen är på topp!

Just nu sitter jag och Colin i soffan, mys! Ska snart köra lite övningar och käka frukost. Idag regnar det inte iallfall, kan inte värmen komma snart. Så deppigt med strax över 0 grader. Igår snöade det till och med en stund. Hoppas alla får en fin lördag!

Tvstjärnan som intervjuades förra årets varmaste dag i början av våren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: