Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Colin är lämnad på förskolan och  jag passar på att sitta lite här innan jobbet. Hinner så sällan ens starta datorn om dagarna sen är det så grymt tråkigt att skriva utan nya bilder. Min systemkamera är sönder, fick tillbaka den trasig efter att jag lånat ut den och jag känner mig riktigt handikappad. Kommer nog aldrig ha råd att köpa en ny heller.
 
Annars fylls mina dagar med jobb och lek med Colin. Igår kväll var det middagsbjudning hemma hos bästa Sofia, supergott och jätte trevligt. Underbart att hinna ses med vänner även de dagar man jobbat. Idag vaknade jag med possitiv energi men det finns verkligen folk som kan förstöra ens dag helt. Riktigt tråkigt med avundsjuka och de som missunnar de som har det bra.
 

Kommentarer

  • Maria - mamma till Liam ☆ säger:

    sitter själv inte alls lika länge som förr! svårt att hitta tid, som du säger. Har blivit en vardagslyx :)

    2012-09-27 | 10:32:07
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Madde - Trucker Mamma Madde säger:

    Nej fy fasiken vem lämnar tillbaka en trasig kamera?!!
    Jag hade blivit så arg. :/

    Tack så mycket fina du, jag kom fram tillslut men som vanligt beordrad vila. :S

    kram

    2012-09-27 | 18:33:49
    Bloggadress: http://vhdbrud.blogg.se
  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Nä fy fanken vad dåligt! Förstår om du blev besviken.

    2012-09-27 | 22:07:18
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: