Sandra - Colins mamma

Matdagbok

Kategori: Mat & Motion

Idag har jag käkat massor men endå hållt mig till strax under 1000 kalorier alltså 175 tillgodo.

4 st shake, en surdegsmacka med ost, 3 pannkakor och två st after egiht (35 kalorier/skiva).

Min underbara farfar gör smörgåsar till mig varje morgon så jag åt en sån extra som mellis på förmiddagen. Men 80 kalorier hade jag råd att lägga på det.

Jag har som sagt skaffat mig shapeup appen och precis all mat finns där att lägga in och räkna ut kalorierna för att nå sitt mål. Jag mår bättre än någonsin.

Ikväll har jag sprungit 3km och kört fem vändor med idioten i en lång backe. Det tog knappt en halvtimme och det skulle jag i princip kunna köra både morgon och kväll. Ska ha det som mål iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: